Medlemsinformation fra bestyrelsen

Jeg ønsker hermed at orientere om de beslutninger, som bestyrelsen har truffet i dag tirsdag den 27. oktober om konsekvenser af de nye Corona-restriktioner, som træder i kraft med fuld virkning i denne uge.

Husets åbningstider.

Vi fastholder de gældende åbningstider mandag – til torsdag kl. 10.00 – 15.00.

Udlån af vore lokaler.

Som konsekvens af de gældende Corona-restriktioner har bestyrelsen i dag besluttet 

  • at forsamlingsreglerne med maksimalt 10 personer overholdes af alle,
  • at der kun kan afholdes et samtidigt møde på hver etage i de store mødelokaler,
  • at alle skal bære mundbind eller visir, undtagen når man sidder ned.

Beslutningerne gælder indtil andet er meldt ud fra bestyrelsen.

Generalforsamling 2020.

Bestyrelsen fastholder sin beslutning fra den 22. september om at udskyde generalforsamlingen på ubestemt tid på grund af Corona-situationen indtil forholdene er normaliseret.

Derfor udsendes indstilling om valg af ekstern revisor, der vælges af generalforsamlingen, til godkendelse.

Bestyrelsens indstilling om valg af ekstern revisor med virkning fra 1. januar 2021.

Bestyrelsen besluttede på sit møde i dag at indstille genvalg af BDO ved Kristian Thostrup som ekstern revisor med virkning fra 1. januar 2021.

Ønsker medlemmerne at gøre indsigelse, skal dette meddeles skriftligt på mailadressen Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest tirsdag den 10. november kl. 12.00.

Med venlig hilsen

Fie Mølholt, formand

Udskriv Email

Find forening

find forening

Find frivilligjob

find frivilligjob

Selvhjælp

selvhjelp

Kalender

kalender
Kommende arrangementer